BLOG

Ех, този кантар!

Най-любимият ми момент в залата е, когато почти всеки един от вас, след като се преоблече,  се мята към кантара да се премери.

Това, че го прави в седем вечерта, след цял ден манджа, вода, с маратонки на крака е едно на ръка.  В опита си, отново, да ви помогнем да разберете, че меренето преди и след тренировка ще ви даде, евентуално, информация колко вода сте изкарали от тренировката и нищо друго,  ви подбрах следната статия. За разликата между горенето на мазнини и свалянето на килограми. Много човеци смятат, че отслабването и горенето на мазнини са едно и също нещо, но разликата е съществена, както и преди сме казвали.  Когато сте на диета и тренирате, не е задължително веднага да изгорите мазнините. Тренировките могат и да се отразят на килограмите ви, но понякога това е и в посока нагоре - заради изграждането на мускулна маса.One Pound of Fat vs One Pound of Muscle v2 Мазнините имат по-голям обем от мускулите. Ако вземем предвид изображението - парчето мазнина тежи колкото парчето мускул, но заема повече място.Отслабване и горене на мазнини Често чуваме как хората искат да отслабнат, а всъщност това, което наистина искат, е да изгорят мазнините. Качват се на кантара и си мислят, че ако свалят 20 килограма всичко ще е наред.  Обаче, дали  по-малкото число на кантара, всъщност означава и по-нисък процент мазнини. Като резултат от това погрешно разбиране доста хора подхождат неправилно по пътя към целта си. Те знаят колко килограма са, но не са наясно колко е мускулната маса и процентът телесни мазнини, а и водени от различни заблуди често залагат на погрешни подходи за справяне с килограмите или мазнините - било то хранене или тренировки.

Janes Weight loss includes fat and muscle loss Гери е загубила с диета и кардио доста килограми. В същото време тя е загубила и доста мускулна маса. В дългосрочен план това може да доведе до бързо връщане на килограми, защото тя е загубила машината си за горене на калории - мускулите. Какво да правим ако искаме да горим мазнини. Коригирайте хранителния си режим. Бъдете редовни на тренировки. В WOW Gym се стараем да ви доставяме нужните: тежест, интензитет и ниво на трудност, за да можем да помогнем целите ви. Не залагайте само на кардио тренировките - това сме го казвали милион пъти, но все пак да повторим. Повечето от трениращите при нас са чували "вземете тежест бе хора, не бягайте от нея".  Кардио упражненията наистина горят калории като гореща фурна, но трябва също да стегнете и увеличите мускулите си, за да имате дълготраен ефект. Мускулите са тези, които горят мазнините. Никой няма да отрече, че тялото с хубави стегнати мускули изглежда добре. Един от най-добрите начини да стегнете мускулите си е да се занимавате с тренировки с тежести, то това не е нещо ново.  Така не само ще се стегнете, но и ще горите повечко мазнини. Когато активизираме мускулите в тялото активизираме и техните енергийни нужди, а това означава горене на повече калории.

Young Arnold Schwarzenegger Posing Най-големият консуматор на калории в нашите тела са мускулите. Никой не ви кара да сте като Арнолд, но поне се замислете какво можете да направите по темата с изработването на качествени мускули. Настройте хранителния си режим Правилното хранене е много важен фактор за процеса на горене на мазнини. Доста хора решават напълно да изключат определена хранителна група, когато са на диета, като по този начин си мислят, че намаляват приема на калории. Това обаче може да навреди повече на тялото ви. Ако драстично намалите приема на калории, докато правите прекалено много и интензивни кардио упражнения, е възможно да загубите мускулна маса вместо мазнини. Ако не осигурявате на тялото си енергия за мускулите, те не могат да се развиват. И преди сме казвали, че не трябва отслабването да води до загуба на мускулна маса. Трябва да намалите обема на мазнините, а в процеса числото на кантара не е важно. Всъщност донякъде е важно, но много по-съществено е колко е процентът на телесни мазнини и колко чиста мускулна маса имате. Затова следващия път, когато искате да свалите няколко килограма, не си мислете за отслабване. Мислете за горене на мазнини. Тренировките и хранителния режим трябва да са настроени да ви помогнат в топенето на мазнините. Следващият път не бягайте от тежестите в залата,  не прекалявайте с кардиото и се хранете балансирано. Статията базирана на лични наблюдения и информация от fitnessandpower.com

Последна промяна Неделя, 16 Април 2017 11:18

ВАШИЯТ КОМЕНТАР